Podrobnosti o spoločnosti: Kunaverjeva ulica 09, 1000 Ljubljana (SI56073178; 6508782000).
Kontakt: info@bamchocolate.com
Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu Bamcokolada.sk (BAM čokoláda) sú vypracované v súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa(ZVPot), na základe odporúčaní GZS a medzinárodných kódexov elektronického obchodu.
Internetový obchod BAM čokoláda (ďalej len "obchod") prevádzkuje spoločnosť Moja Čokolada d.o.o. (platca DPH: ÁNO), poskytovateľ služieb elektronického obchodu (ďalej len "poskytovateľ"). Pri registrácii v systéme BAM čokoláda získava návštevník používateľské meno, ktoré je totožné s e-mailovou adresou návštevníka, a heslo. Používateľské meno a heslo jednoznačne identifikujú a spájajú používateľa so zadanými údajmi. Registráciou sa návštevník stáva používateľom a získava právo nakupovať.
Všeobecné obchodné podmienky sa týkajú prevádzky internetového obchodu BAM čokoláda, práv používateľa a obchodného vzťahu medzi poskytovateľom a kupujúcim.
Dostupnosť informácií
(zhrnutie právnych predpisov)
Poskytovateľ sa zaväzuje, že kupujúcemu vždy poskytne nasledujúce informácie:
- totožnosť spoločnosti (názov a sídlo spoločnosti, IČO);
- kontaktné údaje umožňujúce rýchlu a účinnú komunikáciu s nadobúdateľom (e-mail, telefón);
- základné charakteristiky tovaru alebo služieb (vrátane popredajného servisu a záruk);
- dostupnosť výrobkov (každý výrobok alebo služba ponúkaná na webovej stránke by mala byť dostupná v primeranom čase);
- podmienky dodania výrobku alebo služby (spôsob, miesto a čas dodania);
- všetky ceny musia byť jasne a jednoznačne stanovené a musí byť uvedené, či už zahŕňajú dane a náklady na dopravu;
- spôsob platby a doručenia;
- trvanie ponuky; lehota, počas ktorej je ešte možné odstúpiť od zmluvy, a podmienky odstúpenia;
- okrem toho, či a koľko stojí zákazníka vrátenie výrobku;
- vysvetlenie reklamačného postupu vrátane úplných údajov o kontaktnej osobe alebo zákazníckom servise.
Ponuka výrobkov
Vzhľadom na povahu obchodovania online sa ponuka čokolád BAM často a rýchlo aktualizuje a mení.
Spôsoby platby
Poskytovateľ ponúka nasledujúce spôsoby platby:
- Dobierka (obmedzená na Slovinsko a Chorvátsko);
- Rôzne iné formy elektronickej platby platobnými kartami.
Poskytovateľ vystaví kupujúcemu faktúru v tlačenej a/alebo elektronickej podobe s pokynmi a prípadnými nákladmi na odstúpenie od zmluvy a vrátenie výrobkov, ak je to potrebné a možné.
Kúpna zmluva (objednávka) je elektronicky uložená na serveri Poskytovateľa a je kedykoľvek prístupná Kupujúcemu v jeho užívateľskom profile (Môj profil).
Ceny
Online ceny sú platné pre všetkých členov a návštevníkov BAM čokoláda. Členom sa stanete registráciou v internetovom obchode BAM čokoláda. Ceny sú platné v okamihu zadania objednávky a nemajú vopred stanovenú platnosť. Všetky ceny sú vrátane DPH, pokiaľ nie je výslovne uvedené inak.
* Poskytovateľ dodá tovar alebo služby v dohodnutej lehote. Poskytovateľ si vyhradzuje právo zvoliť si akúkoľvek doručovaciu službu, ak mu to umožní efektívnejšie vybavenie objednávky a v súlade s cenou/dopravou uvedenou v čase objednávky.
Cenník dodávok (už vrátane DPH):
Krajina: Slovinsko, Pošta Slovenije
- Nákup od 0 € do 50 € ->5,90 €
- Nákup od 50,01 €->DOPRAVA ZDARMA
- Extra: +1 € (pre všetky nákupy na dobierku)
Krajina: Slovinsko, DPD
- Nákup od 0 € do 50 € ->4,90 €
- Nákup od 50,01 €->DOPRAVA ZDARMA
- Extra: +1 € (pre všetky nákupy na dobierku)
Krajina: Rakúsko
- Nákup od 0 € do 50 € -> 6,90 €
- Nákup od 50,01 € -> Doručenie ZDARMA
Krajina: Nemecko
- Nákup od 0 € do 50 € -> 5,90 €
- Nákup od 50,01 € ->DOPRAVA ZDARMA
Krajina: Taliansko
- Nákup od 0 € do 50 € -> 5,90 €
- Nákup od 50,01 € ->DOPRAVA ZDARMA
Krajina: Francúzsko
- Nákup od 0 € do 50 € -> 11,90 €
- Nákup od 50,01 € ->DOPRAVA ZDARMA
Krajina: Španielsko
- Nákup od 0 € do 50 € -> 6,90 €
- Nákup od 50,01 € ->DOPRAVA ZDARMA
Krajina: Holandsko
- Nákup od 0 € do 50 € -> 9,90 €
- Nákup od 50,01 € ->DOPRAVA ZDARMA
Krajina: Belgicko
- Nákup od 0 € do 50 € -> 10,90 €
- Nákup od 50,01 € -> DOPRAVA ZDARMA
Krajina: Dánsko
- Nákup od 0 € do 50 € -> 10,90 €
- Nákup od 50,01 € ->DOPRAVA ZDARMA
Krajina: Portugalsko
- Nákup od 0 € do 50 €-> 6,90 €
- Nákup od 50,01 € ->DOPRAVA ZDARMA
Krajina: Grécko
- Nákup od 0 € do 50 € -> 9,90 €
- Nákup od 50,01 € -> DOPRAVA ZDARMA
Krajina: Bulharsko
- Nákup od 0 € do 50 € -> 5,90 €
- Nákup od 50,01 € ->DOPRAVA ZDARMA
Krajina: Lotyšsko
- Nákup od 0 € do 50 € -> 8,90 €
- Nákup od 50,01 € ->DOPRAVA ZDARMA
Krajina: Litva
- Nákup od 0 € do 50 € -> 6,90 €
- Nákup od 50,01 € ->DOPRAVA ZDARMA
Krajina: Estónsko
- Nákup od 0 € do 50 € -> 7,90 €
- Nákup od 50,01 € ->DOPRAVA ZDARMA
Krajina: Česká republika
- Nákup od 0 € do 50 € -> 3,90 €
- Nákup od 50,01 € ->DOPRAVA ZDARMA
Krajina: Slovensko
- Nákup od 0 € do 50 € -> 3,90 €
- Nákup od 50,01 € ->DOPRAVA ZDARMA
Krajina: Poľsko
- Nákup od 0 € do 50 € -> 3,90 €
- Nákup od 50,01 € ->DOPRAVA ZDARMA
Krajina: Chorvátsko
- Nákup od 0 € do 50 € -> 3,11 €
- Nákup od 50,01 € -> doprava ZDARMA
- Extra: +1 € (pre všetky nákupy na dobierku)
Doplnkové služby (voliteľné)
- Prioritná objednávka: + 0,9 € (ak je objednávka prijatá na spracovanie do 11:00 v pracovný deň, balík bude od nás odoslaný v ten istý deň)
- Poistenie balíka: + 0,9 € (Ak objednávka príde neúplná alebo poškodená, vrátime peniaze alebo vymeníme výrobky bez ďalších otázok)
Ceny sú platné v prípade platby vyššie uvedenými spôsobmi platby, za vyššie uvedených podmienok.
Napriek našej snahe poskytovať čo najaktuálnejšie a najpresnejšie informácie je možné, že cena môže byť nesprávna. V takom prípade alebo v prípade, že sa cena tovaru zmení počas spracovania objednávky, poskytovateľ umožní kupujúcemu odstúpiť od nákupu a poskytovateľ ponúkne kupujúcemu obojstranne vyhovujúce riešenie.
Kúpna zmluva medzi poskytovateľom a kupujúcim je uzavretá okamihom potvrdenia objednávky zo strany poskytovateľa (kupujúci dostane stavový e-mail). Od tohto okamihu sú všetky ceny a ostatné podmienky pevné a platia pre poskytovateľa aj kupujúceho.
Proces nákupu
1. Výber produktu
Pred odoslaním objednávky je potrebné vybrať požadované výrobky v internetovom obchode. Na tento účel kliknite na tlačidlo "Pridať do košíka" v zobrazení jednotlivých produktov.
2. Prehľad objednávok
Po výbere produktov budete presmerovaní na stránku s košíkom a pokladňou. Tu si môžete vybrané výrobky opäť prezrieť a podľa toho zmeniť množstvo, pridať nové výrobky alebo ich odstrániť z košíka. Na tejto stránke je tiež aktivované špeciálne políčko pre zľavy s názvom "Kupón".
* Zľavy a akcie nie je možné kombinovať. Kupóny neplatia na darčekové poukážky.
3. Prihláste sa
V tomto kroku nákupného procesu sa musíte prihlásiť a odoslať svoje osobné údaje. Odoslanie osobných údajov slúži len na účely doručenia a je v súlade s nariadením GDPR. Môžete nakupovať ako hosť (rýchly nákup, bez ďalšieho ukladania údajov) alebo sa zaregistrovať a prejsť procesom registrácie.
4. Adresa
Pri zadávaní adresy uveďte požadovanú adresu doručenia. Dodacia adresa sa môže líšiť od vašej osobnej fakturačnej adresy - v takom prípade budeme vybrané produkty zasielať na vami zvolenú adresu.
5. Doručenie
Pri výbere možností doručenia si môžete vybrať spôsob doručenia (k dispozícii je aspoň jedna služba doručenia) kliknutím na požadované doručenie.
6. Platba
Posledný krok slúži na záverečnú kontrolu a konečné potvrdenie vašej objednávky. Kliknutím na tlačidlo vyjadríte súhlas s podanou objednávkou a obchodnými podmienkami a nakoniec potvrdíte svoj nákup.
Postup nákupu po zadaní objednávky
1. Spracovanie objednávky
Po odoslaní objednávky dostane kupujúci e-mailové potvrdenie, že objednávka bola prijatá na SPRACOVANIE. Informácie o stave a obsahu objednávky sú kupujúcemu vždy k dispozícii na webovej stránke poskytovateľa.
2. Potvrdenie objednávky
Objednávka prechádza do ďalšieho spracovania, keď poskytovateľ skontroluje objednávku, overí doručiteľnosť objednaných položiek a objednávku potvrdí alebo zamietne s uvedením dôvodu. Poskytovateľ môže zavolať kupujúcemu na kontaktné telefónne číslo, ktoré kupujúci pridal pri zadávaní objednávky, aby si overil informácie alebo zabezpečil správnosť dodávky. Po potvrdení objednávky poskytovateľ informuje kupujúceho e-mailom o predpokladanom čase dodania. Zmluva o kúpe objednaného tovaru medzi kupujúcim a poskytovateľom je v tejto fáze neodvolateľne uzavretá.
3. Odoslanie objednávky
Tovar bude pripravený a odoslaný v dohodnutej lehote a Kupujúci bude informovaný e-mailom o odoslanej objednávke . V uvedenom e-maile Poskytovateľ informuje Kupujúceho aj o pravidlách vrátenia tovaru, kam sa môže Kupujúci obrátiť v prípade omeškania dodávky a kam sa môže Kupujúci obrátiť v prípade reklamácie.
Právo na odstúpenie od zmluvy, vrátenie tovaru
Zákazník, ktorý si objedná výrobky z internetového obchodu BAM čokoláda (bamcokolada.sk), môže v prípade, že nie je spokojný s objednanými výrobkami alebo chce z akéhokoľvek dôvodu odstúpiť od zmluvy (nákupu), oznámiť túto skutočnosť Poskytovateľovi (písomne poštou alebo e-mailom: info@bamchocolate.com) do 15 dní odo dňa prevzatia výrobku, pričom nie je povinný uviesť dôvod svojho rozhodnutia. Kupujúci je potom povinný zaslať tovar na adresu Poskytovateľa (Moja Čokolada d.o.o., Savska Loka 21, 4000 Kranj, Slovinsko) do 15 dní od oznámenia, v nezmenenom množstve a nepoškodený. Všetky uskutočnené platby vrátime kupujúcemu do 14 dní od výpovede bez toho, aby o to kupujúci musel žiadať. Vrátenie peňazí sa uskutoční rovnakým spôsobom platby, aký bol použitý pri pôvodnej transakcii. Kupujúci musí spoločnosť informovať o odstúpení od zmluvy prostredníctvom formulára (formulár nájdete tu) alebo jednoznačným vyhlásením, z ktorého bude jasné, že od zmluvy odstupuje. Vyhlásenie o odstúpení od zmluvy musí byť odoslané v lehote stanovenej na odstúpenie od zmluvy. Oznámenie sa považuje za včasné, ak je odoslané v stanovenej lehote. Náklady vzniknuté v súvislosti s vrátením tovaru hradí kupujúci. Vrátené výrobky by mali byť nepoužité, nepoškodené a v pôvodnom obale.
Vada výrobku
Spotrebiteľ môže uplatniť svoje práva z vecnej vady, ak vadu oznámi predávajúcemu do dvoch mesiacov odo dňa, keď sa vada prejavila. Spotrebiteľ musí v oznámení podrobnejšie opísať vadu a umožniť predávajúcemu prehliadku veci. Spotrebiteľ môže oznámiť vadu predávajúcemu osobne, s potvrdením od predávajúceho alebo zaslaním do predajne, v ktorej tovar kúpil, alebo zástupcovi predávajúceho, s ktorým spotrebiteľ uzavrel zmluvu. Predávajúci nezodpovedá za podstatné vady tovaru, ktoré sa prejavia po uplynutí dvoch rokov od dodania tovaru.
Vada tovaru sa považuje za existujúcu v čase dodania, ak sa prejaví do šiestich mesiacov od dodania. Práva spotrebiteľa podľa prvého odseku sa premlčujú uplynutím dvoch rokov odo dňa, keď spotrebiteľ oznámil predávajúcemu vecnú vadu. Spotrebiteľ, ktorý riadne informoval predávajúceho o vadách, má právo požadovať od predávajúceho: odstránenie vady tovaru alebo vrátenie pomernej časti zaplatenej sumy úmerne k vade, alebo výmenu vadného tovaru za nový bezchybný tovar, alebo vrátenie zaplatenej sumy. ak existencia vady tovaru alebo nesprávnosti poskytnutej služby nie je sporná, podnik je povinný čo najskôr, najneskôr však do ôsmich dní, vyhovieť žiadosti spotrebiteľa uvedenej v § 37c a 38 tohto zákona. Ak je existencia vady tovaru alebo nezrovnalosti v poskytovaní služby sporná, podnik musí písomne odpovedať na žiadosť spotrebiteľa najneskôr do ôsmich dní od doručenia žiadosti.
Viac informácií:
- http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV11915
- http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO513.
* POZNÁMKA: V prípade personalizovaných a/alebo na mieru vyrobených výrobkov sa právo na odstúpenie od zmluvy NEVZŤAHUJE. Ako to vyplýva aj zo zákona o ochrane spotrebiteľa (článok 43): "... spotrebiteľ nemá právo na odstúpenie od zmluvy uvedené v prvom odseku tohto článku v prípade týchto zmlúv: tovar, ktorý je vyrobený podľa presných pokynov spotrebiteľa a prispôsobený jeho osobným potrebám; tovar, ktorý podlieha rýchlej skaze alebo ktorého doba trvanlivosti sa rýchlo končí;".
Bezpečnosť
Poskytovateľ používa vhodné technologické a organizačné prostriedky na ochranu prenosu a uchovávania osobných údajov a platieb. Internetový obchod BAM čokoláda používa nasledujúce súbory cookie s cieľom poskytnúť používateľom lepší zážitok:
1. Šifrované identifikačné číslo používateľa
Umožňuje nám sledovať na viacerých stránkach, čo máte v košíku, bez tohto súboru cookie by ste na každej ďalšej stránke mali produkty z košíka odstránené.
2. PHPSESSID
Vytvorenie relácie používateľa a operácie so súbormi cookie.
3. _ga
Štatistiky Google analytics - anonymné zaznamenávanie štatistík.
4. popup_footer
Pamätá si, či ste zavreli vyskakovacie okno v spodnej časti s giveaway, aby vás nerušilo pri ďalšom prehliadaní.
5. popup_cookie
Pamätá si, či ste zavreli vyskakovacie okno s upozornením na súbory cookie, aby vás nerušilo pri ďalšom prehliadaní.
Ochrana osobných údajov
Poskytovateľ sa zaväzuje trvalo chrániť všetky osobné údaje kupujúceho. Poskytovateľ bude osobné údaje používať výlučne na účely vybavenia objednávky (zasielanie informačných materiálov, ponúk, faktúr) a ďalšiu nevyhnutnú komunikáciu.
Odoslaním svojej e-mailovej adresy dáva používateľ výslovný súhlas so spracovaním zadaných osobných údajov spoločnosťou Moja Čokolada d.o.o. za účelom zistenia záujmu kupujúceho o riešenia, služby a produkty spoločnosti Moja Čokolada d.o.o.
Osobné údaje získané prostredníctvom webovej stránky www.bamchocolate.com za účelom uskutočnenia online nákupu sa používajú výlučne na účely realizácie a doručenia objednávky. Súhlas s uchovávaním, spracovaním a prenosom osobných údajov Účasťou v súťažiach o ceny alebo prihlásením sa na odber noviniek prostredníctvom e-mailu kupujúci poveruje spoločnosť Moja Čokolada d.o.o. spracovaním a uchovávaním poskytnutých osobných údajov v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov. Udelením súhlasu používateľ oprávňuje spoločnosť Mojačokolada, d.o.o., ako prevádzkovateľa zhromažďovania osobných údajov, aby spracúval získané osobné údaje na účely výberu vzorky, prieskumov a štatistického spracovania údajov, na zistenie využívania služieb, prispôsobenie ponuky a segmentáciu, na prieskum trhu, na informovanie o ponuke, novinkách a výhodách, na zasielanie noviniek e-mailom, na e-mail, telefónne číslo alebo Facebook Messenger a iných reklamných materiálov, na informovanie kupujúcich o službách Online centra www.bamchocolate.com a spoločnosti Mojačokolada d.o.o. a spriaznených osôb a na ďalšie použitie poskytnutých informácií, v ktorých kupujúci používateľ webovej stránky výslovne súhlasí.
Tieto informácie môže Mojačokolada d.o.o. spracúvať na vlastné účely až do odvolania súhlasu žiadosťou o vymazanie osobných údajov z databázy, inak len po dobu nevyhnutne potrebnú na dosiahnutie účelu, na ktorý boli údaje zhromaždené, t. j. 3 mesiace v prípade účastníkov výherných akcií, 10 rokov v prípade výhercov žrebovania cien a do doby, kým sa odberateľ neodhlási z odberu noviniek alebo kým prevádzkovateľ neukončí svoju činnosť na trhu. Počas obdobia správy osobných údajov má dotknutá osoba možnosť na požiadanie nahliadnuť do údajov v databáze a aktualizovať ich. Údaje používateľa sa v žiadnom prípade neposkytnú neoprávneným osobám. Používateľ je zodpovedný za ochranu svojich osobných údajov tým, že zabezpečí bezpečnosť svojho používateľského mena a hesla.
Komunikácia
Poskytovateľ bude kontaktovať používateľa prostredníctvom komunikácie na diaľku len v prípade, ak používateľ výslovne nenamieta.
Reklamné e-maily budú obsahovať nasledujúce prvky:
- budú jasne a jednoznačne označené ako reklamné správy;
- odosielateľ bude jasne identifikovateľný;
- rôzne kampane, propagačné akcie a iné marketingové techniky budú ako také označené. Budú v nich tiež jasne uvedené podmienky účasti;
- budú jasne uvedené spôsoby odhlásenia sa z odberu reklamných správ;
- poskytovateľ bude výslovne rešpektovať želanie používateľa nedostávať reklamné správy.
Recenzie/komentáre používateľov
Užívateľské recenzie a hodnotenia výrobkov napísané zákazníkmi sú súčasťou funkcií obchodu, ktoré sú určené pre komunitu používateľov. Poskytovateľ umožňuje každému registrovanému používateľovi obchodu napísať recenziu a poskytovateľ ich pred konečným zverejnením skontroluje. Poskytovateľ nezverejní recenzie ani príspevky, ktoré sú akýmkoľvek spôsobom urážlivé, obscénne alebo podľa názoru poskytovateľa neprinášajú žiadny úžitok ostatným používateľom a návštevníkom.
Odoslaním recenzie alebo komentára používateľ výslovne súhlasí s Podmienkami používania a oprávňuje Poskytovateľa na zverejnenie časti alebo celého textu vo všetkých elektronických a iných médiách. Poskytovateľ má právo použiť obsah na neobmedzený čas a na akýkoľvek účel, ktorý je v obchodnom záujme poskytovateľa, vrátane uverejnenia v reklame alebo inej marketingovej komunikácii. Autor stanoviska tiež vyhlasuje a zaručuje, že je vlastníkom hmotných a osobnostných autorských práv k napísaným stanoviskám a komentárom a že tieto práva prevádza na Poskytovateľa na nevýhradnom a časovo neobmedzenom základe.
Obrazové materiály
Grafický obsah webovej stránky (fotografie a ikony) sú získané od poskytovateľov: https://www.pexels.com/, https://pixabay.com/ a https://www.flaticon.com/ - alebo sú chránené autorským právom, pričom vlastníkom práv je Moja Čokolada d.o.o., prípadne je uvedený autor, ktorý nám dáva súhlas na zverejnenie grafického materiálu.
Zrieknutie sa zodpovednosti
Poskytovateľ vynakladá maximálne úsilie na to, aby informácie uverejnené na jeho stránkach boli aktuálne a správne. Vlastnosti položiek, termín dodania alebo cena sa však môžu zmeniť tak rýchlo, že poskytovateľ nie je schopný informácie na stránkach opraviť. V takom prípade poskytovateľ informuje kupujúceho o zmenách a poskytne mu možnosť odstúpiť od objednávky alebo vymeniť objednaný tovar.
Upozornenia
Predaj alkoholických nápojov neplnoletým osobám je zakázaný. Kupujúci musí byť plnoletý. V opačnom prípade poskytovateľ okamžite odstúpi od zmluvy. minister zdravotníctva varuje: Nadmerné pitie alkoholu škodí vášmu zdraviu!
Sťažnosti a spory
Poskytovateľ je povinný dodržiavať platné právne predpisy na ochranu spotrebiteľa. Poskytovateľ vynaloží maximálne úsilie na splnenie svojej povinnosti vytvoriť účinný systém vybavovania sťažností a určiť osobu, na ktorú sa môže Zákazník v prípade problému obrátiť telefonicky alebo e-mailom.
Poskytovateľ potvrdí prijatie sťažnosti do piatich pracovných dní, informuje Zákazníka o tom, ako dlho bude trvať vybavenie sťažnosti a priebežne informuje Zákazníka o priebehu konania. 3. Poskytovateľ si je vedomý, že podstatným znakom spotrebiteľských sporov, aspoň pokiaľ ide o ich súdne riešenie, je ich neprimeraný pomer medzi ekonomickou hodnotou nároku a nákladmi vynaloženými na samotné riešenie sporu. To je zároveň hlavnou prekážkou toho, aby sa spotrebiteľ neobrátil so sporom na súd. Mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov poskytovateľ nepraktizuje. Poskytovateľ preto vynaloží maximálne úsilie na to, aby sa všetky spory riešili zmierom.
Príjemné nakupovanie!Andraž Gavez, generálny riaditeľ