Moderné dezerty

Príslušenstvo na pečenie

Darčeky

FIT Produkty

Produkty v akcii

Nátierky a dresingy

Pre milovníkov kakaa

Návrhy na vyhľadávanie

Proces vrátenia peňazí
Proces vrátenia peňazí
Proces vrátenia peňazí
Proces vrátenia peňazí>

Proces vrátenia peňazí

Právo na odstúpenie od zmluvy, vrátenie tovaru

Zákazník, ktorý si objedná výrobky z internetového obchodu BAMcokolada (www.bamcokolada.sk), môže v prípade, že nie je spokojný s objednanými výrobkami alebo chce z akéhokoľvek dôvodu odstúpiť od zmluvy (nákupu), oznámiť túto skutočnosť poskytovateľovi (písomne poštou alebo e-mailom: info@bamchocolate.com) do 15 dní odo dňa prevzatia výrobku bez toho, aby musel svoje rozhodnutie zdôvodniť. Kupujúci je potom povinný zaslať tovar na adresu Poskytovateľa (Moja Čokolada d.o.o., Savska Loka 21, 4000 Kranj, Slovinsko) do 15 dní od oznámenia, v nezmenenom množstve a nepoškodený. Všetky uskutočnené platby vrátime kupujúcemu do 14 dní od výpovede bez toho, aby o to kupujúci musel žiadať. Vrátenie peňazí sa uskutoční rovnakým spôsobom platby, aký bol použitý pri pôvodnej transakcii.

Kupujúci musí spoločnosť informovať o odstúpení od zmluvy prostredníctvom formulára (formulár nájdete tu) alebo jednoznačným vyhlásením, z ktorého bude jasné, že od zmluvy odstupuje. Vyhlásenie o odstúpení od zmluvy musí byť odoslané v lehote stanovenej na odstúpenie od zmluvy. Oznámenie sa považuje za včasné, ak je odoslané v stanovenej lehote.

Náklady vzniknuté v súvislosti s vrátením tovaru hradí kupujúci. Vrátené výrobky by mali byť nepoužité, nepoškodené a v pôvodnom obale.

Právo na odstúpenie od zmluvy, vrátenie tovaru

Kupujúci môže tovar reklamovať, ak tovar nemá vlastnosti výslovne sľúbené predávajúcim, ak predávajúci zaslal nesprávne výrobky, v nesprávnom množstve, farbe alebo ktoré sa inak odlišujú od objednávky kupujúceho. Kupujúci môže tovar reklamovať do 15 dní od kúpy a požadovať okamžitú výmenu za identický, bezchybný tovar alebo v zákonnej lehote a za podmienok pre uplatnenie reklamácie z titulu vecnej vady.

V prípade reklamácie môže Kupujúci pri dodržaní zákonných obmedzení požadovať výmenu veci, jej opravu alebo vrátenie kúpnej ceny. V druhom prípade si Predávajúci vyhradzuje právo účtovať poplatok za prenájom podľa aktuálneho cenníka za čas, počas ktorého Kupujúci tovar používal, maximálne však do výšky, o ktorú sa znížila trhová hodnota tovaru počas doby používania a v dôsledku používania.

Kupujúci môže vrátiť tovar jeho osobným prinesením alebo zaslaním poštou na náklady Kupujúceho a s predchádzajúcim súhlasom Predávajúceho. Iný spôsob vrátenia na naše náklady nie je možný.

Poškodené zásielky

V prípade, že je zásielka fyzicky poškodená, chýba jej obsah alebo vykazuje známky otvorenia, musí zákazník iniciovať reklamačné konanie u doručovateľskej služby, ktorú aktuálne využívame. Za týmto účelom nás prosím informujte o incidente (prostredníctvom e-mailu info@bamchocolate.com) a my vám vysvetlíme ďalší postup reklamácie u aktuálnej doručovateľskej služby. Ak chcete uplatniť reklamáciu poškodenia, musíte si ponechať pôvodný obal a bublinkovú ochranu (balík v takom stave, v akom ste ho dostali, bez toho, aby ste doň čokoľvek pridávali, vyberali alebo menili) a následne s doručovacou službou spísať Zápis o poškodení. Pri reklamácii je potrebné predložiť aj potvrdenie o prevzatí tovaru. V spolupráci s doručovateľskou službou sa budeme snažiť, aby bola reklamácia vyriešená čo najskôr.

Dôležité

  • Pri vrátení tovaru predajcovi na reklamáciu alebo záruku musíte priložiť kópiu faktúry
  • Musíte si vyžiadať/vyplniť protokol o poškodenej zásielke u doručovateľskej spoločnosti. Adresa na vrátenie tovaru predávajúcemu je Moja Čokolada d.o.o., Savska Loka 21, 4000 Kranj, Slovinsko.
  • Odporúčame vám využiť doručovateľskú službu, ktorá umožňuje sledovanie zásielky, a tovar riadne pripraviť na prepravu (bezpečný obal).
  • Prepravné náklady vždy hradí odosielateľ (v prípade vrátenia tovaru je odosielateľom Kupujúci), ak sa vopred nedohodneme inak.
  • Ak uplatňujete reklamáciu v rámci záruky, opravený tovar dostanete najrýchlejšie, ak reklamáciu uplatníte priamo u výrobcu alebo jeho autorizovaného servisu.
Ak máte akékoľvek ďalšie otázky, neváhajte nám zavolať na telefónne číslo +38670/222-555 alebo nám napíšte e-mail na info@bamchocolate.com.