Moderné dezerty

Príslušenstvo na pečenie

Darčeky

FIT Produkty

Produkty v akcii

Nátierky a dresingy

Pre milovníkov kakaa

Návrhy na vyhľadávanie

Často kladené otázky
Často kladené otázky
Často kladené otázky
Často kladené otázky>

Často kladené otázky

Nakupovanie

Objednávku môžete uskutočniť prostredníctvom internetového obchodu BAM chocolate ako hosť alebo registrovaný používateľ. Ak to chcete urobiť, najprv vyhľadajte požadovaný výrobok v internetovom obchode. Môžete tak urobiť pomocou vyhľadávača alebo rôznych kategórií, ktoré nájdete v navigačnom paneli.

Pri každom výrobku nájdete popis výrobku, popis výrobcu a vyhlásenie o výrobku. Ak ste si vybrali výrobok, ktorý chcete kúpiť, kliknite na tlačidlo Pridať do košíka, čím ho pridáte do nákupného košíka. Môžete pokračovať v nakupovaní a pridať do košíka ďalšie výrobky alebo kliknúť na ikonu košíka v pravom rohu a vybrať možnosť Pokladňa.

Tým sa otvorí prehľad vášho košíka, kde si môžete opäť skontrolovať, ktoré výrobky sa nachádzajú v košíku, a celkovú sumu vašej objednávky. Ak máte propagačný zľavový kód, môžete ho zadať do posledného poľa v nákupnom košíku, kde je napísané Kupón. Potvrdením kódu na tlačidle vedľa neho sa automaticky pridá k vašej objednávke a suma objednávky sa zníži. Ak s objednávkou súhlasíte, kliknite na tlačidlo Pokračovať na pokladňu.

* Ak chcete zadať objednávku ako registrovaný používateľ, kliknite na ikonu osoby v pravom hornom rohu a prihláste sa. Môžete sa prihlásiť pomocou svojej e-mailovej adresy alebo pomocou svojho účtu na Facebooku a Google. Môžete nakupovať aj ako hosť bez registrácie. Svoje údaje budete môcť zadať po kliknutí na tlačidlo Pokračovať v platbe v nákupnom košíku. Ak si u nás vytvoríte účet, stanete sa zároveň členom nášho sladkého Klubu čokoládoholikov.

Ak sa rozhodnete urobiť rýchly nákup bez registrácie, urobte tak zadaním svojich údajov do prázdnych polí v kroku Pokladňa. Tu si môžete vybrať aj inú adresu doručenia pre zasielanie darčekov. Nasleduje krok Výber dopravy. Po ňom nasleduje krok výberu platby. Môžete si vybrať medzi službou PayPal a kreditnou kartou. Po výbere spôsobu platby môžete nakoniec potvrdiť objednávku kliknutím na tlačidlo Odoslať objednávku.

Krátko po odoslaní objednávky vám na vašu e-mailovú adresu príde správa s informáciou, že vaša objednávka bola úspešne odoslaná.

*Ak používate službu Gmail, naše správy sa nachádzajú na karte Propagácia.

Propagačný kód môžete zadať v pokladni, kde sa nachádza súhrn vašej objednávky, a tiež v košíku. V súhrne objednávky sa nachádza okno na zadanie propagačného kódu alebo darčekového poukazu. Uistite sa, že propagačný kód je zadaný správne, pričom zohľadnite veľké a malé písmená a všetky znaky. Nesprávne zadané propagačné kódy systém nerozpozná.

Ak ste registrovaným členom internetového obchodu BAM chocolate, môžete si vo svojom používateľskom profile prezerať svoje predchádzajúce objednávky.

Pri zadávaní objednávky zákazník vždy dostane potvrdzujúci e-mail na e-mailovú adresu zadanú pri zadávaní objednávky. Ak ste túto správu nedostali, vaša objednávka nemusela byť úspešne podaná. Ak si nie ste istí, či bola vaša objednávka odoslaná, pošlite nám e-mail na adresu info@bamchocolate.com a my to preveríme.

*Ak používate službu Gmail, naša správa sa pravdepodobne nachádza v záložke Propagačné akcie.

Internetový obchod ponúka niekoľko rôznych možností platby. Objednávku môžete zaplatiť počas procesu objednávky kreditnou kartou alebo prostredníctvom služby PayPal.


Keďže zľavy sa navzájom vylučujú, v procese nákupu bude akceptovaný len jeden propagačný kód alebo zľava.
Darčekový propagačný kód môžete uplatniť pri viacerých nákupoch. Napr. ak ste dostali propagačný kód v hodnote 50 €, môžete ho použiť viackrát, ak je suma objednávky nižšia ako 50 €. Suma sa automaticky odpočíta a kód je platný až do vyčerpania celej sumy 50eur.
Ponúkame aj darčekové poukážky. Vyberte si darčekovú poukážku v hodnote 10, 25, 50 alebo 100 eur: https://bamcokolada.sk/produkty/zvazky/darcekove-poukazki-bam. Po uskutočnení a zaplatení nákupu dostanete darčekovú poukážku vo formáte PDF na e-mailovú adresu, ktorú ste zadali pri objednávke. Darčekovú poukážku si potom môžete jednoducho vytlačiť a darovať.
Ak objednávku zadáte najneskôr do 11:00 (platí pre pracovné dni), balík bude odoslaný nasledujúci deň. Samotné doručenie závisí od doručovateľskej služby, ale zvyčajne netrvá dlhšie ako 2 - 4 pracovné dni.
Ak počas nakupovania pridáte niektoré produkty do košíka a potom opustíte internetový obchod, produkty na vás budú čakať, kým sa do internetového obchodu vrátite. Skvelé, však? Takže môžete pokračovať tam, kde ste skončili. Bohužiaľ to však neznamená, že výrobky sú nejakým spôsobom rezervované, takže si ich medzitým môže kúpiť niekto iný.
Náš sortiment zahŕňa mnoho výrobkov, ktoré sú vhodné na darovanie. Preto sme vám dali možnosť vybrať si inú adresu doručenia. Počas procesu objednávania vyberiete možnosť Doručiť na inú adresu a do políčok zadáte údaje o príjemcovi. V tomto prípade je potrebné zvoliť platbu vopred (kreditnou kartou, Paypal atď.), aby bola objednávka uhradená a príjemca dostal len výrobky.

Produkty

Väčšina výrobkov BAM obsahuje laktózu, s výnimkou ovocných polev. Pod každým výrobkom na webovej stránke nájdete záložku Zloženie a výživové údaje, kde sú uvedené podrobnosti o výrobku.
Niektoré výrobky BAM obsahujú lepok. Pod každým výrobkom na našej webovej stránke nájdete záložku Zloženie a výživové údaje, kde sú uvedené podrobnosti o výrobku.
Pod každým výrobkom v našom online obchode sa nachádza karta Zloženie a výživové údaje, kde sú uvedené podrobnosti o výrobku.

Dodávka

Ceny za doručenie si môžete pozrieť tu. Pri všetkých objednávkach nad 50 € je doručenie ZDARMA.


Keď dostanete oznámenie o odoslaní zásielky, s najväčšou pravdepodobnosťou ju budete mať u seba nasledujúci pracovný deň alebo najneskôr deň po ňom.

* Ak ste nám pri objednávke zanechali číslo mobilného telefónu, doručovacia služba vám po prijatí zásielky pošle číslo na sledovanie, aby ste mohli sledovať cestu vašej zásielky. Sledovacie číslo nájdete aj vo svojom účte na našej webovej stránke v jednotlivých objednávkach.

**Ak používate službu Gmail, naše e-maily nájdete na karte Propagačné akcie .

V prípade akýchkoľvek ďalších otázok týkajúcich sa problémov s doručením vašej objednávky nás môžete kedykoľvek kontaktovať na adrese info@bamchocolate.com a my vám radi pomôžeme.

Ak vaša objednávka nebola doručená v lehote dodania objednaných výrobkov, kontaktujte nás čo najskôr na adrese info@bamchocolate.com, aby sme zistili, kde vaša objednávka uviazla.

*Ak používate poštovú schránku Gmail, skontrolujte si tiež priečinok Propagácia, či od nás nedostávate oznámenia týkajúce sa vašej objednávky.

Pri všetkých odosielaných objednávkach dbáme na to, aby boli výrobky s veľkými vzduchovými bublinami primerane a dostatočne chránené, aby sa minimalizovala možnosť ich poškodenia. Vo výnimočných prípadoch poškodenia máme k dispozícii aj jednoduchý reklamačný postup. Ak bol váš výrobok pri doručení poškodený, kontaktujte nás čo najskôr na adrese info@bamchocolate.com. Nezabudnite prosím pripojiť fotografie poškodenia.

Ak v čase návštevy poštára nie ste doma, zanechá vám v poštovej schránke lístok, aby ste si mohli zásielku vyzdvihnúť na pošte alebo na blízkom odbernom mieste. Ak ste pri objednávke zanechali číslo mobilného telefónu, doručovateľ vás bude informovať aj o doručení vašej zásielky.

Ak v čase doručovania zásielky nie ste doma, doručovateľ vám môže nechať lístok v poštovej schránke alebo vás kontaktovať prostredníctvom mobilného čísla a e-mailu, aby vás informoval o tom, kde sa vaša zásielka nachádza.

Ak ste boli e-mailom informovaní o odoslaní balíka a balík je o deň alebo dva neskôr stále nezvestný, kontaktujte nás na adrese info@bamchocolate.com a overte si, kde sa nachádza.

Nemajte obavy! V lete, keď vonku nie je príliš horúco, sa s doručovateľskou službou dohodnú skoršie dodávky. Ak zistíte, že sa vám čokoláda roztopila, kontaktujte nás: info@bamchocolate.com

Sťažnosti

Bohužiaľ, napriek našej snahe chrániť výrobky, ktoré vám posielame domov, sa môže stať, že pri prepravnej nehode dôjde k poškodeniu vašej zásielky a výrobku. Ak je balík fyzicky poškodený, chýba v ňom obsah alebo vykazuje známky otvorenia, zákazník musí iniciovať reklamáciu u doručovateľskej služby, ktorá balík doručila. Môžete to urobiť tak, že nás o tejto udalosti budete informovať (prostredníctvom e-mailu info@bamchocolate.com) a my vám poskytneme ďalšie kroky v reklamačnom konaní s aktuálnou doručovateľskou službou.

Ak chcete uplatniť reklamáciu poškodenia, musíte si ponechať pôvodný obal a ochranu (balík v takom stave, v akom ste ho dostali, bez toho, aby ste doň čokoľvek pridávali, odstraňovali alebo menili) a následne s doručovacou službou spísať Zápis o poškodení zásielky. Pri reklamácii je potrebné predložiť aj potvrdenie o prevzatí zásielky. V spolupráci s doručovateľskou službou sa budeme snažiť zabezpečiť, aby bola reklamácia vyriešená čo najskôr.

V prípade, že nie ste s objednanými výrobkami spokojní alebo chcete z akéhokoľvek dôvodu odstúpiť od zmluvy (nákupu), oznámte nám to do 14 dní od prevzatia výrobkov (písomne alebo e-mailom: info@mojacokolada.si - formulár na odstúpenie od zmluvy nájdete tu).Následne nám do 14 dní od oznámenia vráťte tovar v nezmenenom a nepoškodenom stave na adresu: Moja Čokolada d.o.o., Aj keď tovar vrátite do 14 dní od prevzatia tovaru, považuje sa to za odstúpenie od zmluvy.

Náklady spojené s vrátením tovaru znáša kupujúci. Vrátené výrobky by mali byť nepoužité, nepoškodené a v pôvodnom obale. K vráteniu tovaru musíte priložiť kópiu faktúry. Iný spôsob vrátenia tovaru na naše náklady nie je možný. Vrátenie tovaru s výkupným lístkom neprijímame!

Výrobky môžete vrátiť do nášho skladu Moja Čokolada d.o.o., Savska Loka 21, Kranj.


Reklamáciu môžete podať, ak tovar nemá vlastnosti uvedené na webovej stránke BAM chocolate, ak sme vám poslali nesprávne výrobky, v nesprávnom množstve, farbe alebo ak sa výrobky inak odlišujú od vašej objednávky. Reklamáciu môžete podať do 14 dní od nákupu tak, že nám napíšete na info@bamchocolate.com a získate ďalšie informácie.

V prípade reklamácie môžete požadovať výmenu, opravu alebo vrátenie kúpnej ceny. V druhom prípade nám musíte tovar v nezmenenom množstve a nepoškodený vrátiť na adresu Moja Čokolada d.o.o., Savska Loka 21, Kranj) do 14 dní od oznámenia. Aj keď tovar nevrátite do 14 dní od prevzatia tovaru, považuje sa to za oznámenie o odstúpení od zmluvy.

Náklady spojené s vrátením tovaru znáša kupujúci. Vrátené výrobky by mali byť nepoužité, nepoškodené a v pôvodnom obale. K vráteniu tovaru musíte priložiť kópiu faktúry. Iný spôsob vrátenia tovaru na naše náklady nie je možný. Vrátenie tovaru s výkupným lístkom neprijímame!

Viac informácií si môžete prečítať aj v našich všeobecných obchodných podmienkach: https://bamcokolada.sk/stranky/vseobecne-podmienky.

Všeobecné

Keď na webovej stránke zadáte svoju e-mailovú adresu, aby ste dostali knihu receptov zadarmo, náš systém vám pošle knihu receptov zadarmo na zadanú e-mailovú adresu. Ak ste tento e-mail nedostali, môžete sa k bezplatnej knihe receptov dostať aj >> tu.

*Upozornenie, ak používate službu Gmail! Služba Gmail niekedy presúva naše automatické správy do záložky Propagačné akcie v hlavnej priečinku Doručená pošta. Ak knihu receptov nevidíte v priečinku Doručená pošta, skontrolujte priečinok Propagačné akcie.

Recepty nájdete na našej webovej stránke: https://bamcokolada.sk/recepty
Prípadne môžete zaslať svoj recept tu: https://bamcokolada.sk/odosla-recept-krok1